گاه نوشت ابوابراهیم

تحلیلات و دیدگاههای شخصی

گاه نوشت ابوابراهیم

تحلیلات و دیدگاههای شخصی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

برخورد دولت بعدی با منتقدین چگونه خواهد بود؟

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۷ ب.ظ

🔹تجربه ثابت کرده نه اصلاح‌طلبان نه اصولگرایان تاب تحمل نقد را ندارند. اگرچه رهبر انقلاب بارها تاکید کرده‌اند: "شما مسؤولان دولت از انتقاد نه بترسید، نه خشمگین و ناامید شوید. این‌طور هم نباشد که اگر روزنامه یا شخصی به بخشی از بخشهای دولت یا به کاری که دولت پدید می‌آورد، انتقاد میکند، مسؤولان آن بخش یا مسؤولان دولتی سراسیمه شوند. گاهی اوقات انسان میبیند یک حالت سراسیمگی در اینها پیدا میشود".


🔸دولت فعلی تدبیر و امید که نشان داد با دشمنان مهربان و با مردم و منتقدین داخلی، سخت و عبوس است و شخص رئیس جمهور حداقل ۵۰ کلیدواژه فحش و اهانت روانه منتقدین کرده. دفتر رئیس جمهور ده‌ها شکایت از رسانه ها و شخصیت های معروف داشته و استانداران و فرمانداران همین دولت هم صدها و هزاران شکایت علیه رسانه‌ها و منتقدین داشته اند. اما آیا اصولگرایان از نقد استقبال می‌کنند؟


🔹گارد بسته برخی اصولگرایان در برابر انتقادات که گاهی به نهادهای غیردولتی و حاکمیتی می‌شود، به برخی شخصیت‌های نظامی می‌شود، به برخی شخصیت‌های روحانی می‌شود یا به "برخی" رفتارهای مجلس می‌شود، نشان داد که چنانچه آنها هم دولت بعدی را بدست بگیرند عنوان آن را ‎#دولت_جوان_و_حزب‌اللهی خواهند گذاشت و منتقدین را ضددولت جوان و حزب‌اللهی می‌خوانند و همچون دولت فعلی، دهان منتقدین را خواهند دوخت! در منظر آن‌ها، کسی نباید به خودی نقد کند اگر می‌خواهد نقد کند خصوصی بگوید!


🔸چنانچه اصلاح‌طلبان و ادامه‌دهندگان راه شیخ حسن روحانی هم مجدد دولت را بدست بگیرند آش همان است و کاسه‌ همان!


🔹مگر اینکه واقعاً یک دولت واقعاً انقلابی و عدالتخواه و سلیم‌النفس و حقیقتاً معتقد به آرمان‌های انقلاب خاصه عدالتخواهی و آزادی‌خواهی سر کار بیاید!


🔸وگرنه همچون دولت امنیتی روحانی، نقدناپذیر بوده و علاوه بر فحش‌های حسن روحانی، منتقدین را مخالف خدا و پیغمبر و نظام و ولایت هم خواهند خواند! این جماعت استاد تخریب عناوین هستند!


🔹خدا نکند رهبری عزیز کلیدواژه ای را بکار ببرد یا از فردی تعریف و تمجیدی داشته باشد؛ اینها دیگر ول کن نیستند و نقد را به او جائز نمیدانند چون رهبری تعریف کرده! درمورد همین مجلس فرمودند که مجلس یازدهم جزومجالس انقلابی است. این بزرگواران همین نقدهای اخیر را که به مجلس وارد شده بود را می‌گفتند طراحی اصلاح طلبان! طراحی امنیتی‌های آلوده! طراحی ... ! تخریب مجلس انقلابی! و ...!


🔸باید نامزدهای #انتخابات_1400 صریحاً نظرات خود را درباره نقدپذیری اعلام کنند. کلی هم بگویند نقد آزاد است چه منصفانه چه غیرمنصفانه! وگرنه نقدهای اصلی را تخریب و غیرمنصفانه می نامند! دعا کنیم برای #نقدپذیری دولت آینده!


✍️ #داود_مدرسی_یان 


┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈

 گاه نوشت #ابوابراهیم

┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۹
احمد درا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی